fitness

Γυμναστική που μπορείς να κάνεις στην περίοδο!

By  | 

Αν μας ρωτούσε κάποιος, ποια είναι η πιο δύσκολη στιγμή που βιώνουμε γενικά σαν γυναίκες από την εφηβεία και μετά, τότε η απάντηση μας θα ήταν μία και μόνο. Φυσικά πρόκειται γι’ αυτές τις 6 μέρες του μήνα που έχουμε την περίοδο μας. Γι’ αυτό τις λένε και “δύσκολες μέρες” άλλωστε. Δεν είναι και λίγο να έχεις κράμπες, κρυάδες και πόνους για ολόκληρες μέρες που να μην σε αφήνουν να κουνηθείς.

Όπως καταλαβαίνεις, όταν βρισκόμαστε σε αυτές τις μέρες του μήνα το τελευταίο πράγμα που θέλουμε να κάνουμε είναι η καθιερωμένη μας γυμναστική, ειδικά αν αυτή περιέχει και βάρη. Αν όμως δεν θέλεις να την σταματήσεις, υπάρχουν κάποιες ανώδυνες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις, όπως περπάτημα, ελαφρύ τρέξιμο και κολύμπι.

Φυσικά αν θέλεις μπορείς να κάνεις και ασκήσεις μόνη σου στο σπίτι, κάτι που εσύ θεωρείς εύκολο και που δεν θα σε κουράσει τόσο, όσο το να πας στο γυμναστήριο και να κάνεις το καθιερωμένο σου πρόγραμμα.

 

 

queen.gr

Γεννημένη μία ζεστή μέρα τον Ιούνιο του 1996 στην Αθήνα, καρκινάκι στο ζώδιο και πάνω μου θα βρεις όλα τα χαρακτηριστικά του. Ευαίσθητη, συναισθηματική, αποφασιστική, εργασιομανής και control freak. Το dietchen (ντίτχεν) για μένα αποτελεί τη γέφυρα ανάμεσα σε Ελλάδα και Αγγλία, αφού πλέον ζω και σπουδάζω στο Μάντσεστερ, International Business & Marketing. Αγαπώ τη μουσική, τη μόδα, τα βιβλία, τα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας. Αγαπημένος προορισμός τα τελευταία 16 χρόνια είναι η Μύκονος και δε νομίζω να υπάρξει άλλος, όπου κι αν ταξιδέψω, ό,τι κι αν εξερευνήσω...