fitness

Κάψτε το λίπος στο εσωτερικό των μηρών!

By  | 

Η εκγύμναση των προσαγωγών είναι από τα πιο δύσκολα σημεία του σώματος στις γυναίκες και γι’ αυτό το λόγο χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.

Ας δούμε, παρόλα αυτά, πώς με εύκολες και γρήγορες ασκήσεις, το δύσκολο γίνεται εύκολο…

1.Ξαπλώνουμε στο ειδικό στρώμα γυμναστικής και καθώς εκπνέουμε σηκώνουμε το κάτω πόδι, ενώ το άλλο το έχουμε από πάνω του λυγισμένο και εισπνέοντας το κατεβάζουμε  χωρίς να το αφήσουμε να ακουμπήσει το έδαφος. Επαναλαμβάνουμε την άσκηση για τουλάχιστον 15 φορές  και στη συνέχεια γυρνάμε  από την άλλη μεριά και κάνουμε  το ίδιο με το άλλο πόδι. 

2. Εκπνέοντας σηκώνουμε το κάτω πόδι και το κρατάμε  στον αέρα κάνοντας  10  επαναλήψεις. Επανερχόμαστε  στην αρχική  θέση και γυρνάμε από την άλλη μεριά συνεχίζοντας   το ίδιο με το άλλο πόδι.

3.Εκπνέοντας σηκώνουμε το κάτω πόδι και το κρατάμε  στον αέρα . Ξεκινάμε με 10 μικρούς ελεγχόμενους κύκλους προς τα μπροστά και 10 προς τα πίσω. Κάνουμε το ίδιο με το άλλο  πόδι, αφού πρώτα γυρίσουμε από την άλλη μεριά.

4. Εκπνέοντας σηκώνουμε το κάτω  πόδι μέχρι τη μέση και μένουμε εκεί εισπνέοντας. Στην επόμενη εκπνοή σηκώνουμε το πόδι ακόμα πιο ψηλά και μένουμε καθώς εισπνέουμε. Έπειτα κατεβάζουμε το πόδι μας μέχρι τη μέση, μένουμε για λίγο και έπειτα το κατεβάζουμε τελείως κάτω. Κάνουμε 15 επαναλήψεις με το κάθε πόδι.

Tip: Δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο ζέσταμα κάνοντας μερικές διατάσεις πριν ξεκινήσουμε και αφότου ολοκληρώσουμε τις ασκήσεις μας! 

Γεννημένη μία ζεστή μέρα τον Ιούνιο του 1996 στην Αθήνα, καρκινάκι στο ζώδιο και πάνω μου θα βρεις όλα τα χαρακτηριστικά του. Ευαίσθητη, συναισθηματική, αποφασιστική, εργασιομανής και control freak. Το dietchen (ντίτχεν) για μένα αποτελεί τη γέφυρα ανάμεσα σε Ελλάδα και Αγγλία, αφού πλέον ζω και σπουδάζω στο Μάντσεστερ, International Business & Marketing. Αγαπώ τη μουσική, τη μόδα, τα βιβλία, τα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας. Αγαπημένος προορισμός τα τελευταία 16 χρόνια είναι η Μύκονος και δε νομίζω να υπάρξει άλλος, όπου κι αν ταξιδέψω, ό,τι κι αν εξερευνήσω…

  • Jenny

    Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου! Θα τις εφαρμώσω και θα σε ενημερώσω για τα αποτελέσματα!!!

  • VOULA

    Είναι πολύ αποτελεσματικές ασκήσεις δοκιμάστε!!!