Hair

Λαμπερά και υγιή μαλλιά με σωστή διατροφή!

By  | 

Τροφές που υπόσχονται γερά μαλλιά

1. Πρωτεΐνη
Η πρωτεΐνη είναι μια ουσία απαραίτητη για κάθε κύτταρο του οργανισμού, μαζί και αυτών που παράγουν τρίχες.
Όταν δεν λαμβάνουμε αρκετή πρωτεΐνη, ο οργανισμός μας δεν λειτουργεί σωστά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να παραγάγει νεό τρίχωμα, αντικαθιστώντας το παλιό.
Γι’ αυτό, φροντίστε να τρώτε 120 γραμμάρια κοτόπουλο, κρέας ή ψάρι μέρα παρά μέρα.

2. Σίδηρος
Σύμφωνα με έρευνες, η τριχόπτωση έχει άμεση σχέση με την έλλειψη σιδήρου.

Μην ξεχνάτε λοιπόν να καταναλώνετε καθημερινά δύο μερίδες τροφών πλούσιων σε σίδηρο, όπως το κόκκινο κρέας, τα όσπρια και τα ξερά φρούτα.

3. Ψευδάργυρος
Πρόκειται για ένα μέταλλο που σχετίζεται με την τριχόπτωση (κυρίως στους άνδρες).
Αυτό συμβαίνει όταν ο ψευδάργυρος συντελεί στην αναστολή ενός ενζύμου που μετατρέπει την τεστοστερόνη σε DHT ή αλλιώς δυιδροτεστοστερόνη, προϊόν μεταβολισμού, το οποίο όταν υπάρχει σε υψηλά επίπεδα, μπορεί να προκαλέσει τριχόπτωση.
Επίσης, σημαντικό ρόλο για τη σωστή λειτουργία  του οργανισμού μας παίζει η αναλογία του ψευδάργυρου σε σχέση με το χαλκό, μιας και η αύξηση του πρώτου χωρίς την ανάλογη αύξηση του δεύτερου, μπορεί να προκαλέσει τριχόπτωση.
Πλούσιες τροφές σε ψευδάργυρο είναι το μοσχάρι, η γαλοπούλα, το γιαούρτι, τα αμύγδαλα και οι ηλιόσποροι, ενώ το χαλκό συναντάμε σε τροφές ολικής αλέσεως, οστρακοειδή και ξηρούς καρπούς.

4. Περιόρισε τη βιταμίνη Α
Η βιταμίνη Α, όταν λαμβάνεται σε μεγάλες ποσότητες, μπορεί να προκαλέσει ξηροδερμία κι ενδεχομένως τριχόπτωση.
Συνηθίζεται πολλές φορές, όταν κάνουμε κάποια δίαιτα, να λαμβάνουμε επιπλέον βιταμίνη Α σε συμπλήρωμα, γι’ αυτό να έχετε πάντα υπόψη σας ότι δεν πρέπει να ξεπερνάτε τη Συνιστώμενη Ημερήσια Δόση (Σ.Η.Δ.), η οποία στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι 3.000 IU.
Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το β-καροτένιο μπορεί και μετατρέπεται επίσης σε βιταμίνη Α μέσα στο σώμα μας, χωρίς να είναι τοξικό.
Συνεπώς, μπορείτε να καταναλώνεται σε άφθονες ποσότητες, τροφές πλούσιες σε β-καροτίνη, όπως τα καρότα, τα βερίκοκα και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

5. Απόφυγε τις απότομες δίαιτες
Καλό είναι να αποφεύγετε τις δίαιτες που υπόσχονται γρήγορο αδυνάτισμα, γιατί καταναλώνοντας πολύ λίγες θερμίδες, δεν λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τη συντήρηση και την ανάπτυξη των μαλλιών σας.

Επομένως, δίαιτες που προσφέρουν λιγότερο από 1.500 θερμίδες την ημέρα ή προκαλούν απώλεια μεγαλύτερη του ενός κιλού την εβδομάδα, συχνά σχετίζονται με την τριχόπτωση.

Γεννημένη μία ζεστή μέρα τον Ιούνιο του 1996 στην Αθήνα, καρκινάκι στο ζώδιο και πάνω μου θα βρεις όλα τα χαρακτηριστικά του. Ευαίσθητη, συναισθηματική, αποφασιστική, εργασιομανής και control freak. Το dietchen (ντίτχεν) για μένα αποτελεί τη γέφυρα ανάμεσα σε Ελλάδα και Αγγλία, αφού πλέον ζω και σπουδάζω στο Μάντσεστερ, International Business & Marketing. Αγαπώ τη μουσική, τη μόδα, τα βιβλία, τα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας. Αγαπημένος προορισμός τα τελευταία 16 χρόνια είναι η Μύκονος και δε νομίζω να υπάρξει άλλος, όπου κι αν ταξιδέψω, ό,τι κι αν εξερευνήσω…