Fashion

Πόσο ψώνια έχουν γίνει οι άντρες στην επιλογή ρούχων χρόνο με το χρόνο….;

By  | 

1

 

Στην Ελλάδα -το παραδέχομαι- είμαστε λίγο πίσω, αν και τα τελευταία χρόνια ο άντρας έχει αρχίσει και ασχολείται με τη μόδα, το καλόγουστο και γενικότερα ενδιαφέρεται περισσότερο για την εξωτερική του εμφάνιση και τα σχόλια τρίτων… Ωστόσο, οι… Ελληνάρες όσο και αν φαίνεται να προσέχουν την εμφάνισή τους, δεν έχουν φτάσει στο πικ των Ευρωπαίων. Και γιατί αυτό;

Σε πρόσφατο ταξίδι μου στην Αγγλία είχα την ευκαιρία να συναντήσω πολλούς ανθρώπους, άντρες, γυναίκες, παιδιά διαφόρων εθνικοτήτων. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο θείος μου κάποια στιγμή με ρώτησε: “Καλά τι κοιτάς και έχεις μείνει αποσβολωμένη;;…” Δεν απάντησα, συνέχισα να παρατηρώ, να παρατηρώ τον κόσμο που έτρεχε να προλάβει το τραμ, το λεωφορείο, τα καταστήματα, να φτάσει στο γραφείο, στο πανεπιστήμιο.. Μα την προσοχή μου κέρδισαν-κυρίως-  οι άντρες. Ναι, οι άντρες! Όχι, φυσιογνωμικά, αλλά λόγω των στιλιστικών τους επιλογών.

Στην αρχή μου φάνηκε περίεργο, εν συνεχεία αστείο και στο τέλος συνειδητοποίησα ότι όλοι -μηδενός εξαιρουμένου- είχαν αίσθηση του στυλ. Άντρες φοιτητές, άντρες εργαζόμενοι, πεζοί, στο αυτοκίνητο, σε κάποια υπηρεσία, κάθε ώρα της ημέρας κυκλοφορούσαν σα να πρέπει να παρευρεθούν σε κάποια εκδήλωση, κάποιο πάρτυ κτλ…

 

2 3

 

Εδώ τίθεται το ερώτημα της Αφροδίτης…”πόσο ψώνια είστε εσείς οι άντρες;;” Οι άντρες δεν είναι “ψώνια”, απλώς η μόδα έχει αρχίσει και τους επηρεάζει σημαντικά.  Ενδιαφέρονται για το τι θα πει ο διπλανός στο λεωφορείο, ο συνάδελφος, ο συμφοιτητής, η κοπέλα τους, σε σημείο που ξεπερνούν και εμάς τις γυναίκες που κάνουμε shopping για ώρες… Έχουν γίνει ή τείνουν να γίνουν τα επόμενα fashion symbols, ανταγωνίζονται το γυναικείο στυλ, φωτογραφίζονται για περιοδικά, editorials, blogs, ενώ έχουν αυξηθεί κατά πολύ οι άντρες bloggers και τα αντρικά site μόδας. 

Ο άντρας ανέκαθεν, φύσει θα έλεγα, ενδιαφερόταν για την εξωτερική του εμφάνιση, ο “διαβολικός” χώρος του ίντερνετ όμως του άνοιξε με τα χρόνια νέους δρόμους σε τομείς που πολλοί φάνταζαν αδιανόητο ότι θα τους προσέλκυαν… Εκτός από τα οικονομικά, τα αθλητικά και το ποδόσφαιρο, τώρα απασχολούνται και με τον κόσμο των ρούχων, των παπουτσιών… Και δε μιλάμε μόνο για μία μερίδα αντρών που αποφάσισε να εντρυφήσει σε κάτι με το οποίο κατά κύριο λόγο ασχολείτο ο γυναικείος πληθυσμός, αναφερόμαστε στην πλειονότητα αυτών, οι οποίοι όσο περνάει ο καιρός γίνονται ψώνια…υστερικοί -θα χαρακτήριζα- με την εμφάνισή τους, δέχονται την κριτική, διορθώνονται και συνεχίζουν δυναμικά…

Κάντε μία βόλτα στα μαγαζιά, στο κέντρο της Αθήνας, στο σπίτι…δείτε και στείλτε φωτογραφίες. Στις πιο αυθόρμητες κρύβεται η αλήθεια…

Προσωπικά μου αρέσει αυτό που βλέπω, ο άντρας έχει αποκτήσει μια διαφορετική ασχολία, δίνει συμβουλές, φροντίζει τον εαυτό του, όπως επίσης έχει ξεκινήσει η διαδικασία υιοθέτησης ενός strret style, casual, grunge, απορρίπτοντας το “στημένο”, συντηρητικό στυλ που προσδίδει χρόνια!!

Μπράβο αγόρια..συνεχίστε, αλλά προσοχή! Η μόδα είναι κτήμα της γυναίκας, δε θα την κατακτήσετε, θα τη δανειστείτε και θα την κερδίσετε!

 

4 5 8 9 10

Γεννημένη μία ζεστή μέρα τον Ιούνιο του 1996 στην Αθήνα, καρκινάκι στο ζώδιο και πάνω μου θα βρεις όλα τα χαρακτηριστικά του. Ευαίσθητη, συναισθηματική, αποφασιστική, εργασιομανής και control freak. Το dietchen (ντίτχεν) για μένα αποτελεί τη γέφυρα ανάμεσα σε Ελλάδα και Αγγλία, αφού πλέον ζω και σπουδάζω στο Μάντσεστερ, International Business & Marketing. Αγαπώ τη μουσική, τη μόδα, τα βιβλία, τα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας. Αγαπημένος προορισμός τα τελευταία 16 χρόνια είναι η Μύκονος και δε νομίζω να υπάρξει άλλος, όπου κι αν ταξιδέψω, ό,τι κι αν εξερευνήσω…