Easy Cooking

Τα snacks που επιλέγω για full ενέργεια!

By  | 

Με ρωτάνε οι φίλοι μου πώς είναι δυνατόν να έχω τόση ενέργεια όλη μέρα και πόσους καφέδες πίνω, για να κρατάω τον οργανισμό μου ξύπνιο και σε εγρήγορση. Πράγματι, ξυπνάω στις 7:00 το πρωί και από εκείνη την ώρα μέχρι και την ώρα που θα κοιμηθώ (γύρω στις 23:00-24:00) είμαι στο πόδι. Καθημερινά, πηγαίνω στο μάθημα,  γυρίζω να μαγειρέψω, να διαβάσω, να κάνω δουλειές και να πάω γυμναστήριο.  Αποφεύγω τον καφέ, αλλά τον επιλέγω τις Τρίτες και τις Παρασκευές, που γνωρίζω ότι η μέρα μου θα είναι πολύ απαιτητική. Αυτή η “υπερκινητικότητα” που με διακατέχει λοιπόν, δεν είναι αποτέλεσμα του καφέ, ούτε πολλών συμπληρωμάτων διατροφής. Αναφέρω “πολλών”, γιατί δε θα πω ψέματα, λαμβάνω φάρμακο για το θυρεοειδή και σίδηρο λόγω σιδηροπενικής αναιμίας. Πέρα απ’ αυτά όμως, όλη η υπόλοιπη ενέργειά μου οφείλεται στη διατροφή μου.

Και από τη στιγμή που με ρωτάτε, θεώρησα καλή ευκαιρία να σας προτείνω μερικές ιδέες από τις δικές μου επιλογές για γρήγορα και θρεπτικά σνακ στο πανεπιστήμιο ή στο γραφείο. Έχω παρατηρήσει ότι μέσα στη μέρα θα χρειαστώ οπωσδήποτε κάτι γλυκό, οπότε επιλέγω σίγουρα κάποιο φρούτο και μετά μπισκότα βρώμης, άλλα δημητριακά ή αμύγδαλα. Τα δημητριακά είναι πηγή υδατανθράκων, που αποτελούν το κύριο «καύσιμο» για το σώμα και τον εγκέφαλο, γι’ αυτό και πρέπει να καταναλώνονται σε κάθε γεύμα. Από την άλλη, τα φρούτα η καλύτερη πηγή σακχάρων, γιατί  μας παρέχουν και πολύτιμα αντιοξειδωτικά. Επίσης, τελευταία έχω έντονη επιθυμία για σοκολάτα, η οποία είναι καλή επιλογή για την άμεση τροφοδότηση του οργανισμού μας με ενέργεια, καθώς περιέχει σάκχαρα και μαγνήσιο, που, όπως επανειλημμένα έχουν δείξει έρευνες, σχετίζονται με την τόνωση!!

Αυτή τη βδομάδα κάθισα και κατέγραψα τα σνακ που επέλεξα και μου πρόσφεραν ενέργεια, αυτοσυγκέντρωση και διαύγεια!

  1. Μπάρα μαύρης σοκολάτας και ένα μανταρίνι. Μου αρέσει γενικά η σοκολάτα με πορτοκάλι και επειδή ήμουν στο πανεπιστήμιο, επέλεξα ένα μανταρίνι.

snack6 2. Σάντουιτς μήλου! Ό,τι πιο γρήγορο σε σνακ, έκοψα ροδέλες ένα μήλο και του άλειψα αμυγδαλοβούτυρο!

snack1 3. …Και τώρα που ανέφερα αμυγδαλοβούτυρο, το συγκεκριμένο βούτυρο έχει γίνει μία από τις αγαπημένες μου γευστικές επιλογές και γι’ αυτό το χρησιμοποιώ και στην τορτίγια με μπανάνα, την οποία την τυλίγω και την κόβω σαν μπουκίτσες σούσι.

img_3735 4. Φρουτένια oatcakes

snack 5. Κουλούρι Θεσσαλονίκης με τυρί, γαλοπούλα και φυσικό χυμό πορτοκάλι!

snack8 6. Ένα μήλο, μπανάνα ή αχλάδι και λίγα ανάλατα αμύγδαλα

snack3 7. Μία μπάρα δημητριακών (προσωπικά επιλέγω βρώμης με κάποιο φυσικό χυμό αν δεν περιέχει η ίδια φρούτα)

snack5 8. Το αγαπημένο μου banana smoothie, μόνο που τελευταία χρησιμοποιώ κεφίρ αντί για γάλα.

snack2 9. Μπουκιές ρυζογκοφρέτας με σοκολάτα! Γενικά, η ρυζογκοφρέτα σκέτη δε μ’ αρέσει καθόλου, αλλά τα συγκεκριμένα τα λάτρεψα. Είναι της εταιρείας Kallo και τα βρήκα στο περίπτερο του πανεπιστημίου.

snack7 10. Τα μπισκότα βρώμης μου ή μπισκότα πολυδημητριακών με χυμό ή μπισκότα από ταχίνι με χυμό (τη συνταγή θα την ανεβάσω άμεσα!)

img_3737

Γεννημένη μία ζεστή μέρα τον Ιούνιο του 1996 στην Αθήνα, καρκινάκι στο ζώδιο και πάνω μου θα βρεις όλα τα χαρακτηριστικά του. Ευαίσθητη, συναισθηματική, αποφασιστική, εργασιομανής και control freak. Το dietchen (ντίτχεν) για μένα αποτελεί τη γέφυρα ανάμεσα σε Ελλάδα και Αγγλία, αφού πλέον ζω και σπουδάζω στο Μάντσεστερ, International Business & Marketing. Αγαπώ τη μουσική, τη μόδα, τα βιβλία, τα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας. Αγαπημένος προορισμός τα τελευταία 16 χρόνια είναι η Μύκονος και δε νομίζω να υπάρξει άλλος, όπου κι αν ταξιδέψω, ό,τι κι αν εξερευνήσω…