Ξέρουμε πόσο περίπλοκη είναι η σχέση σου με το σώμα σου. Το ξέρουμε γιατί κι εμείς τη δουλεύουμε καθημερινά. Και είμαστε εδώ για να σου υπενθυμίσουμε μερικές αδιαμφισβήτες αλήθειες που θα σε βοηθήσουν να το αγαπήσεις, πράγμα που δεν σημαίνει μόνο να στέκεσαι φιλάρεσκα μπροστά στον καθρέφτη (οκ κι αυτό μπορείς να το κάνεις που και που), αλλά να τρως υγιεινά και να γυμνάζεσαι.
Και όσο περισσότετο το αγαπάς, τόσο περισσότερο το φροντίζεις και όσο το φροντίζεις, τόσο περισσότερο το αγαπάς. Ναι, σαν ένας φαύλος κύκλος όπου η θετική ενέργεια ανακυκλώνεται και ενισχύεται. Εξάλλου με αυτό το σώμα που έχεις θα πορευτείς για την υπόλοιπη ζωή σου. Το να μην το αγαπάς δεν είναι μόνο θλιβερό, αργά ή γρήγορα θα σε κουράσει.
1. Εκείνη την οποία ζηλεύεις για το σώμα της, ζηλεύει το σώμα κάποιας άλλης
.
Το γρασίδι του γείτονα είναι πάντα πιο πράσινο και φροντισμένο από το δικό σου, αλλά αυτό ισχύει και από την ανάποδη. Δηλαδή, για το γείτονα, το δικό σου γκαζόν ειναι πιο πράσινο. Κατάλαβες τι εννοούμε.

2. Και δεν αποκλείεται να ζηλεύει κάτι και σε εσένα.

Τα ίσια μαλλιά σου (ενώ εκείνη έχει σγουρά), τις καμπύλες σου (ενώ εκείνη είναι τετράγωνη), το στήθος σου, τα χέρια σου, την αψεγάδιαστη πλάτη σου.

3. Κανείς δεν πάχυνε με ένα κομμάτι κέικ ή ένα μπισκότο 
Φτιάχτηκε για να σε κάνει νιώθεις απόλαυση. Όχι τύψεις. Απλώς την επόμενη μέρα φρόντισε το διατροφολόγιο σου να μην συμπεριλαμβάνει πολλή ζάχαρη.

4. Υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να σε κάνουν να αισθάνεσαι άσχημα για το σώμα σου
Αλλά το πιθανότερο είναι ότι με αυτό τον τρόπο προσπαθούν να καλύψουν δικές τους ανασφάλειες. Αν έχεις αυτοπεποίθηση και νιώθεις καλά με τον ευατό σου γιατί να μπεις στη διαδικασία να κάνεις κάποιον να αισθανθεί μειονεκτικά;

5. Το νερό δεν θα πάψει ποτέ να είναι θεμέλιος λίθος για την υγεία σου

6. Ο πιο σίγουρος τρόπος να δείχνεις πανέμορφη, είναι να νιώθεις πανέμορφη.
Ναι ξέρουμε. Μερικές φορές, δεν είναι τόσο εύκολο, αλλά σκέψου την τελευταία φορά που ήσουν χαρούμενη, ένιωθες καλά με τον εαυτό σου και περπατούσες στο δρόμο. Δεν ήταν σαν να πρωταγωνιστούσες σε βίντεο κλιπ;

7. Άκου το σώμα σου
Όταν το γεύμα σου τελειώνει νιώθεις ότι θα μπορούσες να φας και δεύτερο πιάτο. Μην ανησυχείς. Μας συμβαίνει καθημερινά. Αυτό που χρειάζεται είναι υπομονή και δέκα λεπτά από το χρόνο σου ώστε να επιτρέψεις στο σώμα σου να συνειδητοποιήσει το γεύμα που μόλις του έδωσες. Όταν περάσουν δεν θα νιώθεις πια το αίσθημα της πείνας.
Αντίστοιχα, όταν πεινάς, φάε. Μην αφήνεις τον οργανισμό σου χωρίς φαγητό για περισσότερο από 3 ώρες.

8. Κανένας δεν προσέχει το σώμα σου στο βαθμό που το νομίζεις
Νιώθεις ότι οι μηροί σου είναι δυσανάλογα μεγάλοι σε σχέση με τις γάμπες σου; Εκτός από σένα, δεν το έχει δει κανένας άλλος. Ξέρεις πότε θα το δουν; Με το που παραπονεθείς γι’ αυτό.

9. Αν στον τύπο που γνώρισες δεν αρέσει το σώμα σου, δεν σημαίνει ότι πρέπει να το αλλάξεις.
Σημαίνει, όμως, ότι πρέπει να ξανασκεφτείς τι κάνεις μαζί του.

10. Αν ένας είδος άσκησης σε κάνει να μισείς την γυμναστική (και τον εαυτό σου), σταμάτα να το κάνεις
Όλοι μιλάνε για τα οφέλη της γιόγκα.αλλά αν κάθε φορά νιώθεις δυστυχισμένη, δεν έχει νόημα να επιμένεις. Σίγουρα μπορείς να βρεις κάτι που να σου ταιριάζει περισσότερο.

11. Γνώρισε τα όρια του σώματός σου
Με άλλα λόγια, είναι σημαντικό να ξεχωρίζεις πότε μπορείς να πιέσεις το σώμα σου για να προσπαθήσει πιο σκληρά και πότε πρέπει να σταματήσεις για να μην τραυματιστείς.

12. Ο καφές δεν είναι πρωινό
Οκ, το να το κάνεις μία φορά στο τόσο επειδή δεν προλαβαίνεις το καταλαβαίνουμε. Αλλά γενικά, το να τρως πρωινό (δηλαδή κάτι που αποτελείται από τουλάχιστον δύο υλικά π.χ. γάλα και δημητριακά, χυμό και τοστ) ενεργοποιεί το μεταβολισμό σου και συμβάλλει στην σωστή λειτουργία του κατά τη διάρκεια της ημέρας. Και δεν είναι τόσο χρονοβόρο πια